Блоги

Гейміфікація навчального процесу

 

222 На даний час парадигмою освіти є змішане (комбіноване ) навчання –цілеспрямований процес здобування знань, умінь і навичок в умовах інтеграції аудиторної навчальної діяльності та поза аудиторної навчальної діяльності суб’єктів освітнього процесу на основі  використання  і взаємного доповнення  технологій традиційного , електронного, дистанційного та мобільного навчання при наявності самоконтролю учня за часом, місцем , маршрутами та темпом навчання. Задачі змішаного навчання-розширити освітні можливості,а саме стимулювати формування суб’єктивної позиції вчителя і учня, трансформувати стиль педагога,персоналізувати  освітній      процес.
Критерієм здоров'язберігаючих якостей освітніх технологій при вирішенні за їх допомогою захисту від патогенних факторів буде наявність або відсутність погіршення здоров'я учнів та вчителів, що знаходиться в очевидному взаємозв'язку із впливом таких факторів.
І вчитель і учень повинні  виграти  від змішаного навчання
Якщо цей процес не відбувається  нема потреби цим перейматися .Необхідно враховувати: професійна діяльність педагога – один із найбільш вразливий(у психологічному контекстрі) видів соціальної діяльності .Праця вчителя належить до професій із численною кількістю стресів. Нажаль ,за останній час кількість стрес-факторів збільшується

Існує ще один фактор, який впливає на якість створення  власного інформаційного освітнього середовища вчителя і учня, з метою  застосування дистанційного навчання як фактора здоров’язберігаючих технологій, це забезпечення навчальних закладів якісним безперебійним доступом до швидкісного  Інтернету. Маємо надію  на розуміння громади.
Адже за концепцією  розвитку освіти до 2017 року левова частка в створені освітнього простору дітей належить громаді села, міста.

 Якщо вчитель опанує технологію створення навального відеоформату, буде мати можливість доступу до навчальних сайтів(де розташовується відео формат). створить умови дистанційного навчання(учень –вчитель) - це і буде гарант збереження сільської школи.

Веб-квест однієї задачі




GeoGebra — вільно-поширюване (GPL) динамічне геометричне середовище, яке дає можливість створювати «живі креслення» для використання в геометріїалгебріпланіметрії, зокрема, для побудов за допомогою циркуля і лінійки.
Крім того, програма володіє багатими можливостями для роботи з функціями (побудова графіків, обчислення коренів, екстремумів, інтегралів тощо) за рахунок команд вбудованої мови (яка, до речі, дає змогу керувати і геометричними побудовами).
Програма написана Маркусом Хохенвартером мовою Java (відповідно працює повільно, але у великій кількості операційних систем). Перекладена на 39 мов.
Нині активно розробляється.


Школа юного бізнесмена

Даний курс забезпечує здатність самостійно формулювати задачі, шукати засобі для їх оптимального розв’язування, посилюючи розвиваючу функцію шкільного курсу.

Розуміючи те, що мі ввійшли в період, колі зміна ідей, зміна технологій, зміна знань відбувається швидше, ніж зміна поколінь, суттєво була переглянута методика подання матеріалу у курсі 5-6 класу. Зміна економічної формації нашої держави вимагає від нас, вчителів, навчити дітей мислити інакше, ніж покоління 20х-90х років. Виховувати в них господаря, здатного створити свій власний бізнес: вміння розпорядитися капіталом, вміння розрахувати заробітний фонд, вміння розраховувати спроможність свого підприємства, вміння розпорядитися своїм часом, тобто вміння планувати.

Клуб цікавих задач

скреч
Під час виконання проектів учні самостійно ознайомлюються з додатковою навчальною та науковою літературою, відомостями з різних джерел, зокрема з Інтернету, навчаються аналізувати й критично оцінювати їх. Важливим етапом навчально-проектної діяльності, який має бути обов’язковим, є презентація отриманих  результатів.
У процесі виконання навчальних проектів досягаються такі цілі:
-   навчальна — розширення та поглиблення теоретичної бази знань учнів, надання результатам навчання практичної значущості, застосування їх до вирішення повсякденних життєвих завдань, набуття й закріплення вмінь і навичок, у тому числі виконання діяльності, наближеної до наукового пошуку;
-   розвивальна — розвиток загально навчальних умінь — культури мовлення, чіткості і точності висловлення, здатності до виконання мисленнєвих процесів, критичності мислення, здатності до рефлексії, здатності генерувати нові ідеї, знаходити метод розв'язування задачі або проблеми тощо;
-   виховна — формування здатності до інтерперсональної комунікації, асертивної поведінки, ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, ціннісного ставлення до себе, людей, природи, праці, історичних і духовних надбань рідного краю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий